Сколівщина

На Сколівщині двоє дітей отруїлись чадним газом

У неділю, 10 грудня, в смт.Верхнє Синьовидне отруїлось, імовірно, чадним газом троє осіб – з них дві дитини.

Про це повідомили у департаменті цивільного захисту населення Львівської ОДА.

Постраждалих у стані середньої важкості було госпіталізовано у реанімаційне відділення Сколівської ЦРЛ.

Причини події з’ясовуються.

Читати повний текст новини

Більше новин:

Залишити відповідь

Specify Facebook App ID and Secret in Super Socializer > Social Login section in admin panel for Facebook Login to work

Specify GooglePlus Client ID and Secret in Super Socializer > Social Login section in admin panel for GooglePlus Login to work

Close